Äntligen shopping..

Till både Leo och mig :)
En heldag på täbygalopps baklucke loppis senare och jag är nu heeelt slut.

Leo fick iaf lite nya kläder, 2 par shorts, 2 tshirts, 2 munkjackor, en långärmad, ett par självlysande pyjamasbyxor och en ny jacka till hösten. Mkt efterlängtat eftersom han växer så det knakar!
Tyvärr så hittade vi inte alls det vi åkte dit för; ett par sandaler..

Lite bitter är jag också för jag tappade en hundring som jag tänkte spendera på kläder till Leo..
Hade fått skit mkt nytt annars, det som jag köpte till honom idag gick på sammanlagt 65kr och då var mkt av det helt nytt ;)

Själv så hittade jag det jag sökte, 5e boken i Twilight serien ♥
Tyvärr så var det inte så många sidor i och jag vet att jag kommer läsa ut den superfort.

Så då var jag också tvungen att köpa Champagneflickan så jag har nått att roa mig med tills på tisdag när det är dags för Twilight movie night med Wifie :)

Skönt att det är J´s tur att gå ut ikväll för jag kommer vara sjukt inne i min bok ;)


Kan ni gissa vad J köpte?
En kamera, nr 2 bara den här veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0