Blindstyre?! Oh Yeah

Då var man klar hos ögonläkaren, vilket gör att allt jag skriver nu får bli som det blir.'Jag ser nästan ingenting, pupillerna är stora som tefat efter dropparna dom kleggade i och allt är suddigt..
Men nu har jag iaf fått ett recept på glasögon!

Gizzy is going nerd .. den du.
Känns lite roligt ändå för jag kan se sjukt smart ut i brillor ;)
Får se hur dagen blir nu, tänkte ligga hemma och se på film eller sola hela dagen men båda valen blir ju väldigt svåra när jag inte ser tv´n och är så ljuskänslig så jag inte kan gå ut..


Mobilfan dog också och nu får jag inte igång den för jag ser inte vad jag ska trycka på :p
Cyklade förövrigt hem ifrån centrum, det var jätte kul, tyckte nog inte dom som gick i dykelbanan, eller var det kanske deras sida? What ever, flytta på sig fick dom iaf, fort som fan eftersom jag inte såg längre än typ en meter..

Det blir nog P3 dokumentärer inne under täcket resten av dagen..

Blä vad tråkigt..
Kom och lek nån? Kan leka kurragömma, jag garanterar vinst varje gång!

Haha skev som ett troll?

Mina pupiller täcker typ Hela ögat, allt är kolsvart!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj då. vad är det för synfel då?

2010-06-23 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0