Bra väder garanti?!

Urk så var jag på den hemska tunnelbanan igen på g till jobbet, blir en lång dag jobbar till 22 ikväll..
Men ganska soft ändå, om det är lugnt vill säga..?

Förmiddagen har iaf varit mys.
Legat ute på gräset och läst medans J lekte med sin nya kamera han hade köpt igår(?!)
Prylbögdeluxe är precis vad han är!

Nu ska jag planera min morgondag, ledig är jag iaf eller ja typ..
Ska till psykologen och optikern på förmiddagen och på ikvällen är det afterwork men vad ska man hitta på där emellan?
Det kommer ju vara samma toppen väder som idag men det är ju inge kul om man är ensam :( ingen som är ledig och vill mysa i solen med mig imorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0