Busy busy..

Shit vad stressig dag det har varit idag, jag som såg fram emot en ledig dag..
Det blir alltid så här när jag är "ledig" man får stressa sig igenom allt för att hinna med allt.

Så idag har jag och J tvättat (sjukt mkt som vanligt) sen åkte vi till stan, J på möte och jag på bröllopspresents-jakt.
Köpte tunikan jag la undan igår, mötte Milla, köpte present och kort till imorn och lite fina smycken :)
Skulle ha hunnit med massor med saker igentligen, som att åka och luncha med Wifie. Men jag hann verkligen inte..
Känner nu att jag borde ha tagit mig tid för det eftersom jag är vrålhungrig nu efter att inte ha ätit nånting på hela dagen!
Tack och lov så står J och gör mat, potatisgratäng och entrecôte mumms dock så tar det ju sjukt lång tid :/

Men då får jag iaf tid att testa tunikan och lägga in all tvätt :)

Vad tycker ni? Blir det bra ihop med lite pärl-accessoarer, nya skorna och leggings?

Nu ska jag slänga mig på soffan med mitt vin, vänta på maten och titta på Bolibompa med Leo.

Fredagsmys delux for real, Leo har fått en tablettask och vi har köpt Rosévin som jag vill testa och Kärleks-playlisten är igång. Mys ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0