Inte alls..

Dumma J, han säger att jag har problem med allt jag handlar..
Det tycker inte jag, jag tycker om allt jag köper ;)

Som min nya tröjja som på nått mystiskt vis betalades med mitt kort när vi var och letade kläder till J

Blir perfa som vårjacka.

Nu blir det film, Shutter island, har inte vågat se den trots att vi haft den på dagorn i hundra år nu.

Imorn är det piknick med Leos dagis, men jag jobbar 13-22 så det blir svårt..
J får gå själv, om inte Leos mormor också vill följa med (imorgon 15.30) ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Imorgon är visst idag....och tyvärr jag jobbar till 16:30 sen kommer DIN mormor kl 19:00



KRAM :-)

2010-06-17 @ 13:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0