Mera busy ;)

Fortfarande sjukt stressad, blev en riktigt mysig kväll med J igår men när vi vaknade imorse så hade vi så klart 1000 saker att hinna med.
Tack och lov så behövde inte min pappa hjälp med dukning och så nu på dagen så lite lugnare blev det precis.

Men nu är J nyklippt. Jag är nyklippt (vilket gick helt åt helvete) och Leo sover. Funderar faktiskt på att ge honom sin första klippning idag också :)

Nu inväntar vi Milla så vi kan äta lunch och skriva lite i kortet innan vi åker ut.
Då kommer J också få se mina nya skor som jag gömt undan...
Tur att Milla är här då ;)


Nu ska jag sy ihop dragkjedjan på mitt linne eftersom den bara åker ner hela tiden ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0