Prickig korv?

Idag har varit en halvslapp dag..

Förrutom att jag bara fått sova 1timme i natt eftersom Leo vaknade 3 och ville inte somna om..
När jag gick på arbetsterapi kl 9 var han fortfarande uppe.

Efter det så tog vi oss iaf in till stan och mötte upp J´s mamma. Leo fick nya skor och jag en ny jacka/tröja.
Den svarta baseball jackan från Gina ♥


Nu är vi hemma hos Wifie, vi skulle packa men mitt i allt så satte Wifie på en film och nu är vi öl sugna ist ;)

Blir nog pizza och öl nu i solen hoppas jag.
Ska tjata lite på resten nu bara, vem kan säga nej till det här vädret?


Stackars prickikorven här i mitt knä ska till bvc imorn bitti och kolla upp prickarna, får se om han får vara hemma med mig imorn också..

Söt är han iof ändå, trots sina prickar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0