Raderat

Inlägget jag la upp från mobilen skulle inte ha publicerats här så det är nu raderat..
Bad day helt enkelt. Men min lilla sol lyste upp en del iaf, vi lyxade till det med kebab eftersom J är i gävle och jag inte kan laga mat ;)
Sen har vi varit ute och gungat och lekt tills nu när det var dags för honom att gå in och sova lite.

Mammas lilla ♥


Nu får vi se bara hur kvällen blir, känns ganska skönt att inte behöva jobba imorn trots att det är precis tvärt emot vad kokkotanten tyckte var bra för mig. Men jag orkar inte, jag är helt off..
Längtar tills imorn när dom ska droppa elaka saker i ögonen bara för att få en anledning till att vara ledsen.
Då kan jag iaf sätta fingret på vad det är.

Igen mobil blev det idag heller, kände att jag måste skynda mig hem till Leo för mkt välbehövd kärlek och gos..
Det fungerade.. lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0