Edward cravings

Idag har varit en väldigt seg dag, inget kul att blogga om alls och inget som hänt.
Slutar jobbet om en kvart, förhoppningsvis eftersom det nu är kö..

Imorn är jag iaf "ledig", terapi och optiker innan det är dags att dricka gratis ;)

Äntligen hemma, fattar inte varför det är så mkt folk ute på stan vid den här tiden men men..
Läste ut min fina bok som jag fick av Wifie nu iaf, Älskade den!

Men nu måste jag ju Vänta på 2an, hur ska det gå.
Jag har cravings..

Edward cravings, mmm slicka lite på honom skulle inte vara helt fel.. ;)
Tror nog jag måste titta lite på ettan och dreggla lite, det är ju faktiskt flera Dagar kvar tills jag och Wifie ska på Twiligt movie night och se alla tre filmerna på rad ♥

Porr porr porr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0