Underbara dag!

Det verkar som det, och jag hoppas det.
Leo är nu lämnad på dagis och jag börjar inte fören... senare ;)

Gårdagen var riktigt nice, träffade Milla söten efter jobbet och satte oss på en uteservering och myste.
När Wifie slutat så joinade hon och vi åkte hem hit för att laga naglar, tillomed Milla följde med trots att hon kastar förbannelser på J ;)

Milla presenterade mig och Wifie för någon utanför bolaget som "det här är min fru och hennes fru" lite gulligt ändå ♥
Sen blev vi fulla, iaf jag o Milla ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen, peela lite, smörja lite och sen tar jag min fina Twilight serietidnings-bok som jag fått av Wifie ut i solen och steker lite innan jobbet.
Fett nice!

Helvete, nu när jag kollade kalendern så skulle jag haft DBT nu imorse..

Gaah, det är för mkt för mig att hålla koll på själv!
Vart är min PA när jag verkligen behöver?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0