Full rulle

Leo har fått nya fina skor, jag *host* också ;)
Dock så har jag en bra anledning till mina nya darlings.

Det har varit en liten hemlis men min pappa gifter sig på lördag så någonting fint måste jag ju ha på fötterna. Och på överkroppen när jag köper det fina linnet imorn.. ;)
Leo kommer vara sockersöt i sina nya flippar ♥
Som sagt full rulle här, både på Wifie som köpte strössel för 450 spänn (!) och på Christian som gnäller mer än vanligt och här sitter jag i mitten och försöker se liten ut med mina nya darlings. ;)



Sjukt skönt iaf att vara ledig snart i 3 dagar!
Imorn ska vi dock tvätta, det suger, fast att slippa ha skitiga kläder kan ju vara nice ibland. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0