Apatisk?

Ja det är en bra beskrinvning på mig just nu, en glömsk gammal surkärring, har jag blivit dement?
Jag vet inte..
Nått är galet. Flippade när J drog ut mig för att fota, bölade hela vägen till ica och halva vägen tillbaka..
Jag har också tänkt på att man kan bli deppig efter op men det känns som att det är det enda jag har att vara glad över nu. Jag är överlycklig över mitt nya jag..Fysiskt iaf.
För min psyke förstår jag mig inte på för 5öre..

Jag hade någon form av Go i mig tidigare, jag ville gå till simhallen med J och Leo men det ville inte J och eftersom jag inte får bada igen så var det kört och där rasade hela dagen.

Jag vet ingenting..Allt jag gör blir fel, jag förstår inget och jag hänger inte med..
Jag känner mig verkligen som om jag vore dement, jag är sur och grinig för att jag inte hänger med och inte förstår, vilket smittar av sig på alla andra här hemma och har gett mig en Jävla huvudvärk :(

Jag vill inte vara med längre  :(


Lugnande "vid behov" pillerna, ooh ja tack! Det här är fan ett sånt tillfälle..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade lilla "prinsessa" :-)

Allt tar tid, det kommer att bli bra.

På fredag är det fest 18.30

DON´T FOREGET, PLEASE

2010-03-07 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0