Dissmaja?

Ja jag har hållt mig undan en hel del. Livet har varit lite upp och ner as always och jag är förvirrad igen..
En bra nyhet är iaf att J´s företags idé igår fick ett bidrag på 100.000kr! Just kul, men också sjukt synd att vi inte får spendera dom utan dom måste föja budgeten som han presenterade för dom för att få vara med och söka bidrag nr2.. Men kul för företaget iaf ;)

Mindre bra är att jag dragit mig undan så mkt, så mkt tjaffs och skitsnack som det varit den senaste tiden har gjort att jag inte har lust med nånting. Det är jätte skönt att iaf få komma iväg till jobbet och få skälla av mig på kunderna ;) då kan man slappna av på ett helt annat sätt..
En väldigt oroväckande sak som vi upptäckte igår när vi skulle byta tejpen var att min sista skorpa inte läkt ordentligt :/ det var mojsigt och geggigt.. Känns inte ett dugg kul.. Det såg ganska fint ut med tanke på att det var ett öppet hål där jag såg köttet, intressant också när man ser skillnad på kött och hud, jag trodde faktiskt att huden var mkt tjockare än den är..

Well well. idag blev det lunch med Charlotta och Rosie på café 117, inte alls så gott som det brukar men det gick ner iaf..
Efter jobbet så drar vi till stureby och skriver kontrakt på Charlottas nya lya som hon ska hyra av Frepp. Jag tror hon kommer trivas sjukt bra jag älskar iaf den där lägenheten, tycker den är skit mysig :)
Och nu är allt så klart hennes fel igen, hon har fått in mig på blocket igen, vilket har gjort att jag nu "måste" ha massor med nya möbler och grejjer..

Leos kök ska vi dock börja med ;) och det kommer bli Sjuuukt nice. Vet precis hur jag ska göra med det nu, hoppas bara på att det blir snart!
Känner att jag behöver ett projekt. Kanske kan hitta nått annat hemma att måla och knepa på, frågan är bara när jag ska hinna med det eftersom jag är heltidare nu..

Weird, konstigt och mysko är allt just nu iaf. Men jag trivs bättre just nu med att sitta hemma med mina projekt och inte vara så social faktiskt. Konstigt konstigt..

 

Och neeeej Rosie jag är inte alls igång igen :p
Jag dissar fortfarande folk..


Kommentarer
Postat av: Johanna

en dissmaja till här! :) Har varit sjukt osocial! Du uppdaterar ju bloggen iaf ;)

2010-03-30 @ 23:12:56
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/
Postat av: Mamma

Dissar du oss också? :-(

2010-03-31 @ 08:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0