Färdig!

Med Leos söta bord :D
Jag tycker det blev as fint..

Och det går också att bygga på när han lär sig flera ord.
Nu ska det bara kapas för det är lite för högt. Men annars blev det fin fint!
Bussen inför ikväll är bokad och klar också. Det blir samma som sist, nattbuss, fast nu till Malmö ist för till Lund som jag åkte till sist.

Hem sen är en annan femma, det har jag inte bokat så jag tänkte åka ut till flygplatsen och pröva lyckan där ;)

På ett eller annat sätt så kommer jag hem iaf.. Tar jag bussen hem så är jag inte hemma förens på fredag morgon så då sitter jag hellre och häckar på flygplatsen ett par timmar. Eftersom det ändå bara tar 50 min med flyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0