Fiiint väder

En av bilderna J tog på mig idag i vårvädret.

Det är så konstigt, ibland känns det som vår och ibland, som när vi skulle ta den här bilden så fick vi traska i snö som gick över knäna.. När kommer min sommar?

Det kommer lite flera bilder senare i veckan när J har fixat lite med dom ;)

Idag har trots allt varit en ganska bra dag, solen och J fick mig på bättre humör. Vi kramades och höll handen under hela promenaden, gick förbi barackerna där Leo ska gå from månadsskiftet tills början av nästa år när hans ordinare fsk är färdig renoverad och klar. Dom var fina och ligger inte så fasligt långt härifrån heller.

 

Nu tv säger älsk.

Det passar mig bra, jag behöver en kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0