Fint?

Ja vädret iaf.. Resten det vete fan..

Tänkte börja dagen med att duscha iaf, vilket jag inte gjort på typ en månad eller nått om man frågar mitt hår.
Leo sket ner säng fan idag Också med sin jävla diaré som jag inte får stopp på. Groose jag vet men värre för mig som måste ta bort skiten och gå ner o tvätta!

Men som tur är så är det sjukt bra väder, så jag ska iaf Försöka vara ute några minuter åtminståne så jag inte bara sitter här inne och deppar ner mig idag också.

Först ska jag tvinga i min lite frukost och medicin sen får vi se vart det leder.


Det är trots allt internationella kvinnodagen idag!
Frepp och Fie är prellbokade på att komma hit och äta middag idag men vi får se hur det går..
Dom brukar slinka sig ur det på nått sätt. ;)
Hoppas inte nu idag..


Jag hoppas faktiskt att det blir en bra dag.
Trots att det bara är jag och mitt huvud här.

Kommentarer
Postat av: johanna

meeeh pucko ;) jag har ju skrivit till dig att jag HAR en ny blogg för typ en MÅNAD sen!!!! :) sen har det ju stått på fejjan också! Jag har inte gått under jorden, jag har flyttat, målat hela lägenheten i typ en vecka och Max har haft förkylningsastma och jag har varit sjuk ;) Men nu rullar allt igen ;)

Vad är det för bilder du gastar om att du vill ha? KRAAAM

2010-03-09 @ 08:44:52
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0