Fitt unge

Japp, på Leos dagis finns en fitt unge, med tillhörande kleptoman föräldrar.
Ganska mkt kläder har försvunnit på dagis, vilket är ganska förståeligt när det kommer till strumpor osv som Leo tar av sig hela tiden..

Men när det BARA är dom helt nya dyra märkes kläderna som försvinner varje gång, samt att ungen 5 hyllor bort alltid har exakt samma sak 2v efter att Leos försvunnit är ju Jävligt märkligt!

Så för 2v så testade jag nått nytt, dom nya dyra vantarna skrev jag "Leo" på fast på reflexen istället för på tvättlappen som alla andra..


Och gissa vad som ligger 5 hyllor bort idag?
Ett par nya vantar märkta med fitt ungens namn på tvättlappen och Leo på reflexen..
Vad Weird?! Undrar hur det gick till...
Dom måste ju ha oerhört bra smak som köper samma saker som vi hela tiden, eller?!


Nu är jag Fett less på dom, J vill samla på sig mer "bevis" och sen anmäla fanskapen men jag känner inte för att skänka bort mer saker till dom..
Bara den här Månaden så har det försvunnit saker för 1000kr.
Ja jag vet man ska inte ha dyra saker på dagis för att det Kan försvinna, men vad ska man göra när det gäller rena Stölder?


Gaaah nu är jag arg, hungrig och frusen..
Fan för att jag slutat röka! Det hade varit sååå underbart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0