Hemma..

Japp det är jag :) Hyffsat smidigt gick det också, när jag kom fram till flygplatsen så gick det ett flyg till Bromma bara 20min efter och det kom jag med på. Det var tack och lov inget propellerflyg som J skrämt upp mig med utan ett vanligt fast lite lite mindre..

Om det finns något transportmedel förrutom plan som jag är rädd för så är det Stora båtar, som viking line osv, sen Estonia katastrofen när jag var lite så har jag drömt mardrömmar om att drunka på en stor båt. Lite udda också eftersom jag varit med min farmor och farfar på sjön hela livet.. Och jag Älskar skärgården och mindre båtar. Det är just dom stora som är läskiga :(
Men jag överlevde flygresan, även om det sen var lite jobbigt hem från bromma.
Jag fick för mig att jag skulle handra när jag ändå var på väg hem, vilket slutade med att jag satt fast där tills Olle kom och hämtade mig eftersom jag inte får bära..

Jag = smart...

Idag skulle jag också ha varit hos min psykolog kl 10, men det upptäckte jag nu.. Jag vet inte vad det är med mig, jag är jätte förvirrad. Glömmer allt, irrar bort mig, blandar ihop allt.. Känner mig typ senil.
Och på tal om det så ska vi hem till J´s mormor idag för att äta födelsedagsmiddag för J.

Bara för det så försöker jag baka en tårta nu, det går inte så bra.. Eftersom jag inte har någon Aning om vad fan jag sysslar med..
Vart är Charlotta när hon Verkligen behövs?
Vi får se hur det blir, jag har kokat jordgubbar i socker och gjort en "sockerkaka" i gratäng formen men hur jag gör nu det har jag ingen aning om..

Well well nånting blir det iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0