Inte?

Älsk ringde för nån timme sen och sa att jag inte alls mår så bra som jag skriver i bloggen, men faktiskt, jag är inte helt hundra igen men det känns sååå mkt bättre!
Att jag nu fick Charlottas cola som jag suktat efter hela dagen är en av dom saker som gör att jag blir glad.
Det känns som att jag har varit saknad och att folk är glada att se mig igen. Och det gör mig så glad så jag svävar på små moln.. So what? Låt mig göra det då.. Sluta klaga när det faktiskt är nått positivt...

Idag är jag en riktig pimp iaf, jag pimpar ut alla mina kompisar.
Charlotta har fått en lägenhet och iom det också äntligen ett ligg ;) hoppas bara det är bra eftersom anabola Kan ge problem på den fronten :p men hon har iof nått fint att titta på under filmen..
Och Johanna har förhoppningsvis fått jobb här också så im the man!

Nu blir det hemgång och imorn är jag ledig, det ska firas på flirt fashion ;)


Skev dag idag om man säger så, btw om man någongång vill hitta till 4an så följ min underbara beskrivning "den är stor och blå, går inte att missa" ;)

//Kim tha Pimp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0