Mäklare, pimp, fixare, ande och kinderägg

Kontraktet är skrivet så nu kan jag titulera mig som ännu en sak, mäklare ^^,
Charlotta flyttar in på lördag och jag gräver ner mig i ännu mer jobb, J gnällde precis över att jag bara är ledig en dag i veckan och dessutom lägger på massor med mertid. Men det känns som att jag behöver det.
Jag har bytt till mig att jag ska få jobba nu under påsk också så J och Leo kommer åka till hans mamma och sova där nån dag eftersom jag kommer vara tråkig och jobba ttill 22 och börja 10, så jag kommer inte vara så party direkt.
Men vad har man för val när det nu är räkningar kvar på 3000kr och lönen är slut...

Nu är det mat och soffmys innan jag ska få min efterlängtade skönhets sömn.
(efter att jag städat bort mina nagelgrejer muttrar J)
Börjar inte förens 14.45 imorn sååå sjukt sweet, men jag blir tvungen att släpa Leo till dagis.

Fast efter det så ska jag mysa ner mig i täcket igen och kolla på Twilight innan jobbet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0