Medveten?

Jag är iaf medveten om att jag inte bloggat.. Eller jag har det men jag har inte publicerat det.
Det går varken framåt eller bakåt utan jag står fortfarande här och vet varken in eller ut.
Idag har jag iaf spenderat heeeela dagen med att slösurfa.
Men utan att göra nått av det vettiga som jag igentligen borde göra..

Undrar hur det kommer bli att börja jobba heltid direkt nu nästa vecka.
Har känslan av att jag inte kommer fixa det... Men jag vill iaf, för jag tror mkt av den här likgiltligheten kommer ifrån att jag bara sitter här hemma helt ensam hela dagarn :(


Men nu ska jag samma sak som fick mig på bättre humör igår. Lite mat och en promenad i solen med bara mig själv och mitt huvud.
Ev om jag känner att jag orkar med massor med folk så blir det en sväng in till stan för att köpa det turkosa nagellacket och kanske kanske den där heta höftkorsetten till pcd festen. Men det beror lite på hur den sitter ;)
Prova bh skulle jag också gärna göra, men som sagt, först promenad och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0