Pyssel

Idag var det 14dagar sen mina operationer och jag mår prima :D
Jag kan nu sova på sidan, klä på mig själv, ligga i soffan utan 17st kuddar, hoppa ;) jag kan göra allt iprincip.. Jag ska ju fortfarande inte lyfta tunga saker, det känns också konstigt när jag gör det så det undviker jag så klart. Utan gördeln så känns det också som at hela magen är kvar, skit weird men jag har en fantommage :p

Men jag är inte längre blå!


Det har jag firat genom att ta massor med nya bilder och genom att måla vidare på Leos bord, J tycker att jag ska fira genom att diska ;)
Det tänkte jag faktiskt göra en sväng också nu när det ändå ska torka en liten stund.

Men först så måste jag fixa fram en skiss på det jag ska göra På bordet. Det tar nog ett litet tag så det är bäst att jag sätter igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0