Sötaste kameran

Åter igen så är jag inte död, bara sjuk ;) Igen..
Både jag och Leo är helt fuckt up i halsen :( men som plåster på såren så var vi idag i Kista och hämtade min nya kärlek;
Casio exilim fc-100 ♥
and i Love it :D
Jag har terroriserat J hela dagen med den, fotat och filmat allt.. Det är sjukt ballt att kunna filma i high speed, värsta time warp :)
Några våffelbitar har vi fått i oss också trots att vi inte har nått våffeljärn, men i Kista C så bjöd typ alla affärerna på egna våfflor..
Måste köpa mig ett nu snart, det är ju så sjukt gott!

När vi hämtat den så fick jag föja med till J´s skola, det var as tråkigt :p men vi hittade lite kul böcker. Lekte med kameran och fotade mina skor ;)
Sen blev jag utkörd av hans studievägledare (biiiatch) så jag gick och letade kläder.. Måste köpa nya munkisar eftersom alla som ev skulle ha passat nu har jag supit bort.. J gillade den grå med strass men jag föll för den lilla vita ♥
Tyvärr så blev det ingen den här gången eftersom vi fick bråttom till bussen ;)

Sen kom jag precis på också att jag inte visat hur jag möblerade om Leos rum i förrgår..
Det blev sådär...sängen står bra men skötbordet är helt mongo, funderar på att sälja det/slänga ut det eftersom han inte har legat på det sen mina operationer. Det har varit så mkt smidigare att byta på golvet.. men men på lördag vankas det ikea så vem vet hur det ser ut efter helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0