Uppenbarligen

Så klarade jag av den här dagen också..
J stannade hemma med mig idag och jobbade hemifrån, och jag sov till 12 :)

Dagen var inte så där as bra ändå några mindre utbrott helt utan anledning, men det blev bättre när vi åkte till Mörby för att byta Leos byxor som gått sönder. Det var mysigt ♥
På hemvägen så hämtade vi Leo, som var jätte ledsen, jätte kall och hade en skit förbannad fröken bakom sig..
Vi kom som vanligt 5-10 i fem men tydligen så stängde dagis 16 idag pga apk möte.
Vilket dom hade påminnt J om imorse när han lämnade...

Jäävligt pinsamt och nu Vägrar J lämna Leo imorn ;) så jag får väl vara mannen i huset imorn bitti också..
Tydligen så har jag tagit den rollen dom här senaste veckorna eftersom jag varit minst sagt lättretad och J har inte vågat säga emot så mkt.

Det är något som ska tas upp med psykologen imorn som jag inte får missa..
Jag har gjort veckans läxa "Kaboss-s" självskattningsformulär som bara gäller dom senaste 3 dagarna.
Vilka har varit hemska så det blir nog ett långt samtal imorn.


Imorn blir det också 50års fest!
Dock så har vi inte lyckats trolla fram en barnvakt än så det är J´s mission för dagen imorn och jag ska försöka ta mig till stan och fixa lite, kom ju aldrig dit idag så..

Well well nu, mera Landet brunsås ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0