Motiverad?

Jag tror nästan att jag är det idag faktiskt..
Även om Leo var jätte jobbig i natt och ville upp både 5, 6, 7 och 8 så somnade han om och vi gick upp till dagis vid 9 som vanligt men han var på världens bästa humör och sprang raka vägen in till sina kompisar när vi kom in, utan att säga hejdå till mig.
Men det är lugnt, han var så glad :) det är skönt att han trivs så bra!
Idag är min sista hemma dag innan det är dags för jobbet igen.
Det känns jätte bra faktiskt, sen tog jag lite kort nyss också och insåg att jag har blivit smal igen ♥
Wunderbart!


Idag ska det städas här hemma men nu ska jag springa och möta en kompis i centrum som är jätte ledsen över någonting och ville ses :( så jag får dra med mig honom hem hit så får han gråta medan jag städar ;)
Jag tror nog att det här kan bli en bra dag.. nästan, eller?!
Time will tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0