uuurk

Vi är sjuka :(
Jag har tagit ut vab för första gången i mitt liv och mår pyton.
J och Leo är magsjuka, jag mår sjukt illa men kräks inte iaf, tur det..
Men det här suger och vi blir nog hemma imorn igen, Leos rum ska stor saneras eftersom det känns som att det här bara går runt runt nu.

Helgen var skit bra förrutom att jag blev helt cp. Långt ifrån alla bitar är på plats men its getting there..

Nu vill jag bara göra som Leo och sova igentligen men tydligen så har J bokat in hela kvällen framför tv´n.
Får se hur många minuter det tar innan jag däckar på soffan..

Leo ville upp före 7 imorse igen så jag gick och la mig i hans säng (yes dubbelvikt) och vaknade en halvtimme senare av att det luktar skit. Självklart så ligger han då och pressar röven mot mig så nu kommer jag förlora ännu mer nästa gång jag leker fylle lekar..
Jag har aldrig blivit bajsad på


Uuurk, nu mår jag illa igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0