Wiii

Jag är fortfarande glad ;)
Dels för att jag igår kom i mina ringar igen! ♥



Så nu är detta fin fina bling blinget på mitt finger igen, nu är jag inte längre naken och känner mig lite lyxigare..
Liiite finare liiite bättre ;)

Idag har jag varit hos kokkotanten och det gick bra, jag ska göra en +&- lista med mig själv som vi ska gå igenom nästa vecka och se vad vi ska jobba på och inte.
Efter det så sprang jag in på skoaffärerna i Mörby C och kollade på vår skor till Leo (läs mig själv ;)) och hittade dom här skönheterna, till Leo då..
Eftersom J kommer bli tokig när han får höra att dom kostar 400kr så har jag och Frida precis bestämmt att eftersom att allt är Charlottas fel så borde hon sponsra med minst 399kr ;)

Dom kommer ju passa så sjukt bra ihop med linnet som jag precis plockat fram nu till sommarn!

Lööövly♥




Dessutom så var nya schemat helt ok och imorn är jag ledig så idag är ytterligare en bra dag!
Helt otroligt :D

Imorn så blir det också en dag på staden för att leta lite "kläder" till kvällen, flirt fashion satsar jag nu alla mina kort på och hoppas Verkligen att dom har en bh som passar.. H-I kupor är uppenbarligen sällsynta om dom också ska vara snygga.. Men men nått ska man väl lyckas komma i..

Nu vill jag igentligen bara kompa och gå hem..
Och det ska jag göra om en kvart också :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0