Blomma!

Ibland kan männen vara lite bra att ha, J märkte på msn att jag var jävligt depp så han kom och mötte mig med dom här;

Jätte fina ♥

Han har nått humm om vad som gör mig på bättre humör iaf.. Tur det kanske.

Ett leende eller två bjöd jag nog på..

 

Nu har Leo precis gått och lagt sig och J håller på med middagen och jag har fått ett glas vin. Samma som jag och wifie drack upp för honom i måndags ;)

Jag saknar redan wifie.. Jag kommer inte klara mig i en hel vecka!

J tyckte att jag kan ge honom lite tid och kärlek nu när hon inte är här, men det är inte samma sak.. :(

 

Tänkte bänka mig framför tv´n men det känns meningslöst när man ändå inte ser ett skit.. Gråt och pollen är ingen bra kombo för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0