Fan vad jag är

Grym!
Jag har iaf lyckat få upp 7st annonser på tradera..
Resten är skit stora klädpaket som Leo har rivit runt bland så det är jätte rörigt igen, måste sortera och fota allt igen. *suck*

Lite av mina kläder som ska upp också men dom kan jag inte prova och fota eftersom dom nu är lite trånga över boobsen ;) och så hittar jag så klart inte pruduktbilderna från när jag köpte det.. *mega suck*

Nu väntar jag bara på att J ska komma hem så jag får se bilderna från dagen.
Tills dess så bjuder jag på dagens från imorse som idag blev ihop med Leo som var ledsen och ville vara med ♥


Usch på första bilden så syns min flärp, det är anledningen till att bilderna inte går att klicka upp.. :(
Dumma flärp helvete..

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad Leo har blivit stor. Så söööt!! Kram på er.

2010-05-09 @ 20:29:13
URL: http://shopoholicchic.myshowroom.se/
Postat av: Johanna | MIN MAN KALLAR MIG BABYDOLL

MJAUUUUUU du har smokin hot body nu bejjjjb. Kan vi inte byta tuttar?

2010-05-10 @ 11:43:45
URL: http://filiduttan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0