Fifan

Idag har jag varit värsta hurtbullen,
jag har cyklat till jobbet!
Årets första tur hela vägen, känner mig jävligt stolt.
Jag gick faktiskt först ner i tunnelbanan men det var så lång tid tills nästa så jag gick upp och låste upp cykeln igen.
Det tycker jag är jävligt strongt gjort av mig, kollegorna på jobbet tyckte jag såg ut som skit när jag kom fram och så kände jag mig också ;)

Nu har jag fått pusta ut lite och snart är det första rasten, skönt att jobba lördagar, det är lugnt och skönt för en gångs skull.
Funderar på om jag ska gå och sola igen efter jobbet, dags att bygga upp brännan nu inför beachen och min och wifie´s girl-weekend i sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0