Håret

Måste jag verkligen fixa!
Testade mina clip-on´s igår och dom har ju helt fel färg :(
J tyckte den var mkt finare men jag orkar inte färga tillbaka nu utan tänkte fortsätta köra på det röda ett tag till. Kan ändå inte bestämma mig för om jag ska bli brunett eller blond igen.. Båda är ju frächa nu till sommaren men men.
Jag kör på mitt röda ett tag till, fast jag vill ha det ännu mer Rött, gärna nått som inte tvättas ut och blir tråkigt så himla fort..
Vad använder du för färg?

Nu är det fortsätta jobba som gäller, wifie har kommit så nu har jag sällskap också, om hon nu inte ska springa på möten hela dan idag igen..^^
Efter jobbet så måste jag släpa mig ner och sola så man slipper se ut som ett spöke!


Kommentarer
Postat av: Johanna

bleeeekning är ju så snyyyyyggt!

2010-05-07 @ 08:19:09
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0