Inte studenten

Men nästan, fy fan vad jag är bra :)
Jag har lärt mig massor tackvare mina utbrott idag, kanske lite J´s förtjänst också men bara lite..

Titta så fint det har blivit, det är inte klart men nu orkar jag inte mera så nu blir det ballar av stål i soffan.
Jag börjar känna mig naken utan min telefon, den existerar inte.. Pajko, kaputt, så om ingen tänkt att köpa en åt mig så kommer det dröjja innan ni får prata med mig igen..
och det gäller inte bara Milla ;)

Nu fungerar det att trycka upp bilderna igen som har varit pajko ett tag och min profilbild matchar och är större!
Tycker jag är Riktigt duktig med tanke på att jag aldrig Någonsinn ever hållt på med html Förrutom när man hade Lunarstorm, då kunde jag byta färg på texten, heeelt själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0