Jag Vill!

Oooh yes, pepp pepp jag vill få bort dom här jävla äckel kilona som jag har dragit på mig under mina "vara arg på J, svulla och bita på naglarna" dagar (läs veckor) och jag vet nu hur jag ska göra det också..

Känns fortfarande som att simma är en bra idé och speciellt en Billig idé men jag kan fortfarande inte släppa mitt sug efter att få börja med Poledancing, så sjukt hett ju!
Nu är det sommar och sol så nu vill jag bara komma i form och bli lite porrig på kuppen, kan behövas ju ;)

Försöker desperat få med mig wifie eftersom jag Aldrig kommer våga gå dit själv..
Men jag vill vill vill verkligen!
Blir perfekt till sommaren att skutta runt i mina hotpants och poledace t-shirt och klänga på alla lyktstolpar jag ser ♥



Kommentarer
Postat av: Yasmin

Åh kan inte jag få lösen till dina lösenskyddade inlägg? :) / Yasmin- "angiies kompis"

2010-05-05 @ 18:54:18
Postat av: Yasmin

Förresten du skulle inte kunna hjälpa mig med bloggdesign? Vill också ha en sån snygg design som du och sånna flikar du har där uppe :) Med vissa lösenordskyddade flikar =)

2010-05-05 @ 18:58:01
Postat av: Anonym

Åh, jag vill med börja! Typiskt att det inte finns något sånt här nere i "skogen".. Men jag förväntar mig en show sen när jag kommer om några veckor ;)

2010-05-05 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0