Jävla skit dag!

Idag har fan allt varit skit :(
Dbt´n var typ skit, eller ja hur jag mådde efter var skit.
Gå på stan var skit, men inte för J då som var den enda som fick nått..
Köpa blöjor på coop var skit, och på vägen hem så regnade det.
Väl hemma så är Leo skitsur och börjar med att kasta en spegel i ansiktet på mig så jag börjar blöda och får värsta fläskläppen.
Maten var skit, trots att det var jag som både valde och gjorde den..
Och så spillde jag ketchup på mitt vita linne :(

Jävla Skit dag..
Mååånga 5or blir det i häftet för idag kan jag ju säga!


Imorgon hoppas jag på en riktigt underbar dag ihop med Wifie!
Men jag önskar mig SOL så vi kan ligga ute på gräsmattan och äta jordgubbar ♥

Nu efter lite åkande på stan så har jag kommit fram till att också Slussen är skit och också alla jävla turister!
Gröna linjen är också skit och alla äckliga gubbar som åker den.
Fyllosarna vid centralen är också skit, som ställer sig och visar kuken för en hel skolklass
Jag vet fan inte om det är jag eller världen som blivit galen..

Gaah!
Nu ska jag försöka mig på mina nya dtb färdigheter och se om det fungerar ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skitdag?

Jag hade en sån i tisdags.

Kopplingspedalen pajade IGEN i morgonrusningen på E4:an = bilen till verkastan IGEN.

Senare samma dag hamnade jag på ÖGONAKUTEN och fick 3,5 tim senare antibiotika och linsförbud i minst 2 veckor samt fick åka T-BANAN hem halvblind !!!!

2010-05-28 @ 14:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0