Löning :)

Så sjukt nice, den här månaden fick vi 12% av all ob och provision för hela förra året :)
Förmodligen är det fel på den som vanligt men jag orkar faktiskt inte bry mig längre. Ska ta tag i det nån dag när jag känner att jag orkar.

Har ringt och bokat tid med min LSS handläggare nu också. Så jag ska dit om 2v och fylla i alla papper o så.

Men löning = Löövly shopping ;)
Jag behöver en bikini, leggings och nya skor nemas problemas. Förrutom bikinin då som är helt omöjlig att hitta.
Men på fredag hoppas jag på lycka. Annars beställer jag hem dom största strl dom har från Nelly och hoppas på det bästa.. Det går ju alltid att skicka tillbaka, behöver ju bara överdel.


Kaoset som skulle komma på jobbet lyser förövrigt med sin frånvaro.
Nu har vi bara kaos med alla nya som inte kan nått (känner mig som en gammal räv)

Suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0