Mysgos

Igår var en mysig dag hela dagen!
Wifie köpte jätte fina leggings som jag också vill ha och sen provade jag bikini, det var ganska underhållande.
Men en strl 44 på överdelen (största) och en S på underdelen blir nog prima. Överdelen var iof i minsta laget men så länge jag inte rör på mig så mkt så kanske den fyller sin funktion nångång iaf ;)

Kanske ska gå och testa några till också..
Men det känns meningslöst, det är bara att acceptera. Jag kan iof lika gärna gå topless på stranden.
Men då tror jag både Wifie och Karljävlen blir lite bittra på mig, fast resterande medmänniskor tror jag inte skulle klaga ;)


Maten blev skitgod och kaken Jääävligt smörig.. Den var ju god men ja som sagt, jag hör inte hemma i köket, frågan är hur dom tänkte när dom bad mig att hjälpa till

Edit: Tydligen så blir inte wifie bitter på mig om jag går topless eftersom det resulterar i fler blickar åt vårat håll och högre hitrate för henne ;)

Kommentarer
Postat av: J

Puss! ;)

2010-05-13 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0