Skönt

Arbetsterapin gick prima imorse, hon är så rolig, en liten hippie tjej som är typ i min ålder och heeelt oteknisk iaf på datorn. Vi satt och plockade fram bilder till mitt veckoschema. Clip art bilder, snyggt eller inte ;)
Men jag tror jag får ett ganska fint schema ändå!

Min iPaq är beställd och kommer i mitten av juni, får se hur den är. Kommer ändå köpa en blackberry snart så då kommer jag inte behöva iPaqen (eller? kan iof använda båda..)

Slapp dag idag iaf, slutar kvart över fem och har hunnit ringa o boka tid för min "slutbesiktning". Dr Cosmo ska kika på magen och tuttarna en sista gång och kolla vad som ska korras och inte..
Kommer dra med mig J för moraliskt stöd och så han kan klaga lite också ;)


Nu måste jag hoppa lite på Wifie innan hon smiter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0