Som ni ser..

Så är det stor städning här i bloggen, och här hemma..
Jag har haft min lediga dag, och inte varit ett dugg ledig.. Stått i tvättstugan större delen av dagen, så skönt när man bokar hela och får köra alla 8 maskinerna samtidigt x2 då. Fett effektiv!

Jag har också gjort fler ändringar i bloggen som är hemliga ett tag till ;)
Vår fint har det tom blivit i garderoberna, tom i J´s! Det har aldrig hänt förrut.. Jag fick tom en egen hylla på hans sida, för mina tröjjor som inte får plats i min garderob längre.

Så nu är det fint på min sida av sängen eftersom jag har slängt min terapi aka bolltäcketsskithoran långt åt helvete. Skärpen har det fint också på spikarna jag bankade upp i Alla garderobsdörrar.. Och sen är det också fint i garderoben i hallen där Leos skor nu får stå på hyllan och mina under ♥

Nu är jag helt slut och fett hungrig. Jag och J har rykt ihop flera ggr idag, mest när han försökt hjälpa mig med bloggen och jag får frispel för att jag inte fattar ;) men vi är hyffsat sams nu, vi kom på att om vi är i olika rum och inte pratar med varandra så fungerar det utmärkt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint ! Du e så duktig :-)

Har försökt ringa massor men det e ngt fel på din tel....?

Ring

KRAM

2010-05-04 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0