Sovmorgon?

Ja det önskade jag mig igår, men nu är jag ändå uppe efter att ha spenderat morgonen i Leos säng *aj ryggen* jag som inte börjar förens 13 idag..
Men men nu har jag iaf tid att göra det jag vill, ta ett bad och läsa min Glamour tidning, helt ensam!

Varken barn eller man som kan störa mig.
Jag har klätt på Leo och skickat in J i duschen. Leo har hittat sin egen frukost idag, skålen med chilinötter ;)
Han bjuder med sig också, jag och J får varannan som han redan haft i munnen..


Nu ska jag skicka iväg dom till dagis så jag får börja min dag.

Kommentarer
Postat av: sofia o vincent

skönt att ha en stund för sig själv :) hoppas ni mår bra kim! saknar dig! kramen

2010-05-17 @ 10:36:20
URL: http://echoings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0