En helt vanlig dag

Med helt vanliga Dumma jävla frågor från folk som inte tänker längre än vad näsan räcker.

Det är inte ofta jag skriver om mitt jobb, vad jag jobbar med osv. Jag sitter iaf i telefon och svarar på riktigt korkade frågor från besserwissar som tror att dom vet allt bättre än mig som faktiskt jobbar här..

Ett sånt smartskaft kan låta såhär..

Jag; "Okej men då ordnar jag det, då kommer det bli till månadsskiftet"
K; "Men vaddå det står ju kalendermånad, det är ju 11e idag då blir det ju till den 11e!"
Jag; "Hur ser din kalender ut igentligen? Min börjar iaf med den första och slutar med den sista varje månad..."
K; "Öööh aha du menar så *klick*"

Det är då efter en lååång diskussion om att K i det här fallet är oerhört välutbildad och har mkt goda kontakter inom media och näringslivet och att jag eller ja "kära lilla du" som jag tydligen heter faktiskt borde lära mig räkna!
Jävligt intressant att en så välutbildad människa inte vet hur en KALENDERMÅNAD ser ut!


Gaaah Puckon!

Idag fick vi iaf finbesök, Kaosets Gudinna smög förbi med sin senaste avkomma, som var så sjukt söt :) Gladaste ungen i stan, det gjorde hon bra tycker jag. :thumbup:


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, nu öppnar jag min blogg igen med nya bilder mera kläder och billigare priser. Besök gärna min blogg, tack.

2010-05-11 @ 23:12:46
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
Postat av: Kaosets Gudinna

Klart han är söt, han är ju LIK SIN MOR!! ;)



För övrigt så saknar jag er på jobbet. Och jag saknar de där kunderna. Faktiskt. Det känns så jävla gött ibland att få sätta folk på plats. Moahahahaha evil ;)



Pussen

2010-05-12 @ 00:42:45
URL: http://kaosetsgudinna.com
Postat av: elin

hej, nu öppnar jag bloggen igen med nya bilder, mera kläder och bättre priser. Besök gärna min blogg,tack.

2010-05-12 @ 02:46:38
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0