Yey

Vi hittade den!
Min lilla guld nessesär, efter att ha vänt upp och ner på Hela lägenheten, Igen.. Försökte få Leo att visa vart han gömt den men det slutade bara med att han satte sig i min garderob för att leka tittut ;)
Den låg iaf i en väska i hallen.. Jäkla unge att hålla på och flytta på allt.

Så nu har jag både pengar, rikskuponger och matlåda (som jag tänkte dela med wifie imorn) :)

Imorn är det också dags att köpa ny tejp till ärren så jag kan gå och sola efter jobbet, det behövs Verkligen, har inte solat sen innan op!
Jäkla blekfis är vad jag är..

Nu blir det golnytt och soffmys, Om jag lyckas slita mig från bloggen som fortfarande inte gör som jag vill ^morra^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0