Aj aj säger Leo

Den här bilden tog jag imorse men nu är det Ännu mer!
Och han är jätte ledsen. :(

Vilket jag självklart förstår.
Nu när vi la honom så ville han att någon skulle sova bredvid honom igen, får väl göra det om det behövs men nu gick det bra med nalle och lastbilen..

Stackars lillskrutt.
Hoppas det går över snart.



Nu ska jag och J ha lite soffmys, dom har varit nere på marknaden idag igen och köpt nya godis remmar ♥
Så det blir remmar och saft.

Rita lite mer på Wifies systers julklapp ska jag också.
Skissen jag gjorde på tåget blev awesome!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj så han ser ut. Stackarn!

Hoppas verkligen det blir bättre snart

2010-11-07 @ 21:13:36
URL: http://www.entermatte.blogspot.com
Postat av: Mamma

Stackars liten....

Jag lider verkligen med honom.

PUSS

2010-11-08 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0