Aj aj säger ryggen..

Efter en hel natt i Leos säng..
Skönt var det då inte.
Det börjar nog bli dags att göra den lite längre så vi kan ligga där med honom när det behövs..
För att vara dubbelvikt där är inte det skönaste..

Idag är han ännu prickigare och febrig..
Nu är det prickar i öronen, ögonen, munnen och andra otrevliga ställen.
Armarna och ben har dock klarat sig konstigt nog..?

Men sovmorgon fick jag iaf trots att det blev en dubbelvikt sovmorgon..
Mysig frukost har vi ätit nu iaf och jag är på väg till råcksta för att sällskapa Wifie hos tatueraren.
J är väl inte så jätte happy över beslutet eftersom han då blir själv med "smittohärden" som han nu heter ;)

Försökte förklara innebörden av ett löfte innan jag gick men jag tror inte det gick fram..
Nu är iaf jag framme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0