Drop dead gorgeous..

Jag är totalt slut nu kan jag ju säga..
Det har varit en lååååång dag med Wifie och Erika.

Först flytta ut allt från Färingsö till Tensta sen 3,5tim inne på ikea och sista skruva ihop allt.
För allas info så kan jag nu helt själv skruva ihop en expedit på under 20min, det är skillat!

Skulle egentligen sova över hos Wifie och inviga hennes nya säng men jag orkade verkligen inte och tog chansen att få åka bilen hem med Erika ist..

Jag råkade ju också köpa lite småskit som jag inte orkade släpa runt på imorn sen när jag skulle hem..
Trött trött trött men ändå en väldigt bra dag.

Bästa var nog tanten som försökte tvinga på Wifie en säng som kostade 4ggr så mkt som den hon ville ha.
Eller Wifies fnissande på morgonen åt mig efter arr jag berättat att J bet mig igår.. :p


Jag kan inte bestämma mig för vilket som var roligast.
En bra dag helt enkelt och en mkt bra start på min semester, hoppas dock att resten av semestern inte blir lika slitsam ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0