Helt slut..

Och inte fått någonting gjort...
Helt sjuk är jag också.

Huvudet dunkar som bara den och febern kommer med jämna mellanrum.
Andas kan jag inte heller eftersom både näsan och halsen är helt täppt.

En hel del julklappar lyckades vi fixa idag ändå.
Och en fika på det så klart ;)
Leo satt mest i lekrummet och lekte med lite duplo, och shit vad duktig han var på att bygga!
Han kommer bli överlycklig när han öppnar en av sina födelsedagspresenter på fredag ^^


Nu ska jag återigen lägga mig på soffan och halvdö..
Lotta har precis åkt hem till Sala efter en liten sväng här, vi åt pizza och fixade hennes naglar ♥

Men nu tycker jag att J ska ta hand om mig och pyssla om mig lite ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej.

Hur gör du för att göra vissa inlägg hemliga som bara dom med lösenord kommer åt? Jag bloggar också på blogg.se och skulle vilja göra vissa inlägg lösenordskyddade, men hittar inte hur man gör.

Det vore jättesnällt om du kunde svara.

Kram

2010-11-28 @ 21:59:59
Postat av: Fredrik

Han bara växer och växer! <3

2010-11-28 @ 22:48:56
URL: http://www.idemedia.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0