i died..

Igår var fan ingen rolig kväll, trots att jag sett den där jävla skit filmen förut!
Istället för att gå och lägga mig som jag ville göra så fick jag sitta uppe och titta på tecknat och annat skoj för att inte få hjärtstillestånd..
Tillslut kom J hem iaf, och jag kunde ändå inte sova eftersom han både snarkade och pratade i sömnen.. Samtidigt?!

Well well nu på morgonen har jag försökt få tag i något att bada i.
Jag måste komma iväg och köpa det där kortet nu på simhallen innan jag blir galen.

Fast förmodligen kommer jag få släpa på J som gnäller hela dagen eftersom han tydligen inte har något planerat idag..
Kommer bli sjukt jobbigt eftersom det är en del saker som ska köpas och han är verkligen det sämsta shopping sällskapet..
Speciellt när det inte är saker till honom ;)
  • Stora papper till tavlorna
  • Födelsedagspresenter till Leo
  • Badkläder till mig
  • Vinterskor till Leo
  • Fina skor till mig ♥
  • Mössor och halsdukar till oss alla
  • Hårfärg?
  • Mat?
Det är nog det, jag skulle ju vilja testa nya Bromma blocks men vad finns det där egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0