Kreativ?

Vi kom iväg tillslut men fick typ inget gjort eftersom att J var sååå seg och precis som jag redan visste bara gick runt och gnällde..

Skorna var fula så dom fick jag inte köpa.
Leos presenter kunde vi inte samsas om.
Badkläderna var kört eftersom det inte säljs nu tydligen :(
Hårfärgen rackade han också ner på eftersom jag har ett lager här hemma.. Fast inte i den färgen jag vill ha nu ;)

Men papper fick jag iaf, och en ny granitpenna, sudd och fixerings spray.
Så nu ska kreativiteten flöda!

Skissade lite i huvudet när vi tog en fika.
Och jag tror det blir riktigt bra, trots att jag inte ritat nått sånt på hundra år.
Speciellt inte en så stor, 50*70cm..



Kommentarer
Postat av: Julia

Har du verkligen levt i hundra år , syster ?

Haha

puss / julia (: <3

2010-11-04 @ 19:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0