Kvällsbad

Dumma J, men söta Leo.. ♥

Leo fick vara uppe länge idag (20.30), efter klippningen så fick han lite gröt och sen ett långt bubbelbad.
Det uppskattades, han tyckte det kliade eftersom han fått lite småhår under kläderna :)


J däremot är bara dum nu..
Han tycker jag är helt mongo som inte kan improvisera fram en sås.

Ursäkta mig liksom, jag är totalt ointresserad av mat och har diagnoser som rör till det utav bara fan för mig, speciellt i köket. Vilket han vet mycket väl..

Jag som längtat hela dan efter att han skulle komma hem, men nu vill jag bara att han ska gå igen..
Så jävla taskigt av honom, det är inte som att jag gör det jag gör med flit.


Jag kan inte rå för hur min hjärna fungerar..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade hjärtat, du vet väl att det finns FÄRDIGA såser som är jättegoda. Lätt som en plätt :-)

2010-11-03 @ 08:30:51
Postat av: Mamma

Förresten...är han ett FÅR.

Det har han ju t.o.m tatuerat in :-)

2010-11-03 @ 08:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0