Nu är det dags!

Nu ska jag faktiskt ta tag i min "egentid" som tidigare varit en timme i månaden när jag låser in mig i badrummet med min älskade Glamour tidning..

Nu har dom tydligen lagt ner?!
Den enda tidningen som jag köpt varenda månad sen den kom ut!
Jag är inte den som läser tidningar egentligen, men den läste jag från pärm till pärm så fort den kom ut i butiken..

Nu när jag "kommit över det", (vilket aldrig kommer hända och jag kommer gråta inombords forever and ever) så har jag bestämt mig för att det är dags att gå vidare med livet och köpa sig en annan tidning ;)


Det har jag nog tidningskungen att tacka för eftersom det verkligen piskade mig lite extra att se deras bil utanför jobbet idag ;) dels så känner jag mig rastlös utan min älskade tidning, man har inget sånt vardagsnöje kvar nu ju..
Men sen så har jag också bestämt mig för att prenumerera det är vuxenpoäng det ^^

Prenumerations idéen kom iof från att det är så sjukt kallt ute nu så jag aldrig skulle gå ut i det här vädret bara för att köpa en tidning :p

Hemkört är bäst!
^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0