Stress och psykbryt!

Idag är jag kaos..
Ovanligt? Nje känns inte så längre..

Fick avbryta min DBT lite tidigare idag för att hinna ner till ThePhoneHouse och bråka om min telefon vilket gick lite sådär.
Kommer få byta telefon och abb igen men jag ska fortfarande ha en iPhone4 ^^

Stress stress stress in till stan, kasta i sig lite mat på donken med J och sen stress som bara den till jobbet för att upptäcka att Leo snott mina nycklar igår så jag inte kommer in..

In kom jag tillslut iaf, skit glad eftersom jag skulle få börja dagen med att spela Guitar Hero eftersom jag varit så awesome hela veckan.
Hann ju inte spela igår eftersom några skitungar stod där inne och lekte med den trots att dom inte var med i tävlingen..

Bästa poäng vinner ett xbox 360 slim, guitar hero 6 och 2 gitarrer.
Bara det att när jag kommer hit så har dom redan avslutat tävlingen..
Utan att jag fått spela?!!

Så jag är sådär lagom trevlig och as förbannad!


Galen!
Det är precis vad jag blir på den här jävla SKITEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0